Witam

Jeśli jesteś nowy to na dobry początek zapraszamy abyś się przedstawił i napisał kilka słów o sobie.
Awatar użytkownika
Kropla bezkitu

Witam

Postautor: Kropla bezkitu » ndz wrz 17, 2017 8:14 pm

Nie wiem do konca co mam napisać. Mam na imię Klaudia i mam 19 lat. Jestem katolikiem. lecz obecnie od ok 5 miesięcy studiuję ze Świadkami Jehowy. Od razu mówię te studium ma na celu zapoznanie się z ich doktrynami, nie mam zamiaru wchodzić w ich szeregi. Obecnie pracuje i się uczę. Jestem tu na forum, bo jakoś mnie je zainteresowało.

PiotrP

Re: Witam

Postautor: PiotrP » ndz wrz 17, 2017 8:32 pm

Witaj Klaudia wiele osób studiujących ze świadkami jehowy mówiło że studiuje z nimi ale nigdy nie weźmie chrztu a jednak dały się złapać na ich manipulacje. Ja też byłem taką osobą. Chciałem tylko poznać Biblie i świadkowie jehowy nie mówią tego osobom które zaczynają studiować ale starają się tak przedstawić ci Biblie żebyś myślała że już nie ma odwrotu albo zostaniesz świadkiem jehowy albo zginiesz w Armagedonie. Twierdzą na przykład że z chwilą poznawania Biblii już wiesz że świat należy do szatana i wracając do tego świata popierasz ten szatański świat a wiec stajesz się tak naprawdę wrogiem Boga czyli organizacji. Jeśli uwierzysz ich tłumaczeniom Biblii oraz strażnicy to wpadasz w pułapkę manipulacji natomiast jeśli im nie wierzysz to rodzi się pytanie po co z nimi studiować? Następne pytanie ? Czy czytasz strażnice i przebudźcie się? Jeśli tak to zobacz na YouTube filmy o tytule co kryją publikacje towarzystwa strażnica. Tutaj na forum też jest jeden z tych filmów.

Ilyad

Postautor: Ilyad » ndz wrz 17, 2017 9:01 pm